Knack lanceerde gisteren hun online studentenquiz De Strafste Student. Er zijn voor het studentenvolkje pakken gesponsorde prijzen te winnen, want bedrijven zijn er wat graag bij om marktaandeel te veroveren onder de bijna-verdieners. Wat ik overigens alleen maar kan toejuichen, niet alleen voor de winnende studenten, maar ook omdat er zo werk blijft voor de marketingboys (en -girls). Onze toekomstige regering heeft immers al genoeg zorgen, werkgelegenheid voor marketingminds staat vast niet te hoog op het prioriteitenlijstje ;-)
De marketingstrateeg die achter de bij de quiz horende stickercampagne schuilgaat mag daarentegen -als uitzondering op de regel- wat mij betreft wél op staande voet ontslagen worden: de wervende slogan is namelijk -hou u vast aan uw bretellen, hier komt'ie- "Ik ben slimmer dan Ben Crabbé". Ja, duh-uh! Ergerlijker zijn dan Bennyboy, of nog flauwere grappen vertellen, dàt zou een verdienste zijn, maar slimmer? NOT!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten