dinsdag 28 augustus 2007

creep kruipt

Afgelopen zaterdag begaf ik me naar Belsele om er het huwelijk van K. en P. bij te wonen. Onderweg, ongeveer halverwege, meer bepaald ter hoogte van den BBC, passeerde ik een man op het fietspad. Niets speciaals, vermoedt u, ware het niet dat deze kerel -jawel!- aan het kruipen was, hiertoe vrij professioneel uitgerust met hand-, knie-,en scheenbeschermers. Hij werd (letterlijk) op de hielen gezeten door twee personen in zo'n fluo-verkeersvestje dat je tegenwoordig verplicht in de wagen moet hebben. U begrijpt dat ik me de hele verdere weg heb afgevraagd van welk bizar tafereel ik getuige geweest was: een studentendoop? kerel te oud, dacht ik... rare SM praktijk? toch niet overdag langs de openbare weg, dacht ik... Enfin, eens op de trouwerij aangekomen waren mijn gedachten gelukkig helemaal door de viering in beslag genomen. Tot ik op zondag bij de bakker De Zondag meegraaide en daarin een foto vond van ene Daniel Schuddinck, die prompt alles duidelijk maakte...

Geen opmerkingen: