maandag 28 april 2008

back

Terug van twee weken weggeweest: m'n rug heeft het weer 'ns laten afweten: een opspelende hernia heeft me geveld: een week met m'n pikkels omhoog, schuifelen van zetel naar bed was het enige dat binnen de bewegingsmogelijkheden viel. Lezen ging niet, want in halve zijlig een boek omhooghouden zorgde binnen de tien minuten voor allerhande krampen en ik had zo al pijn genoeg, dankjewel. Computeren (gesjellig met de laptop in bed) heb ik ook even geprobeerd maar even snel moeten opgeven. Het enige wat me restte was dus een week daytime tv, man wat een crap! Sinds vorige week ben ik terug op de been, maar dan was het eerst alle hens aan dek om de verloren tijd in te halen...

Gelukkig kan er al afgeteld worden naar het einde van het academiejaar, voor docenten toch altijd een heuglijke dag - voor de studenten wellicht iets minder want dan begint den blok. Te prikken datum = 16 mei, deze mensen tellen alvast mee af.

Geen opmerkingen: