zondag 16 september 2007

hip en trendy

Ik denk graag van mezelf dat ik "mee" ben met de tijden - hell, ik heb zelfs een blog ;-) - maar toen ik deze middag met Tessa en Boris in de speeltuin was keek ik toch nog verbaasd op. Boven in het klimrek, door Beverse insiders ook het spinneweb genoemd, zaten twee jonge tienerkerels te zitten, zoals tieners nu eenmaal zitten te zitten. Tot één van beide ineens gebeld werd en druk begon te gsm-en. Ikke even een wenkbrauw opgetrokken maar verder, hey, gsm-en boven in het klimrek, waarom ook niet? Niet veel later dropen de gasten af om elders hun druk tienerleven verder te zitten, euh... te zetten. Nog geen tien minuten later klommen twee tienermeisje in 't spinneweb (dit kon trouwens op veel bijval rekenen van Boris!). Nu was ik al voorbereid op gsm-en, maar niet op een uitgebreide DIY-fotoshoot: die meisjes hebben zichzelf daar digitaal geportretteerd dat het een lieve lust was. Ongetwijfeld om later op de avond op msn beelden te kunnen doorsturen over hun spannende avonturen op een zondagmiddag in het spinneweb... Wie in Beveren een hippe en trendy tiener wil zijn, moet blijkbaar in 't spinneweb zitten; waren Boris en Tessa deze middag dus hun tijd ver vooruit...?

Geen opmerkingen: