woensdag 8 april 2009

museum!


Gisteren nog eens een museum bezocht met de kids. Na succesvolle bezoeken aan het SMAK en het MuHKA, vond ik het moment aangebroken om ook de oude meesters en de klassieke kunst te introduceren en dus trokken we naar het KMSKA. Voor de gelegenheid had ik nog twee andere kids "uitgeleend", en zo stond ik om 10 u aan de kassa omringd door vier kinderen tussen (bijna) 4 en 7 jaar oud. Aan de kassa ging men er daarom gemakshalve van uit dat ik kwam voor het kinderknutselatelier - het duurde wel even voor dat misverstand opgehelderd was. Toen de kassabediende uiteindelijk doorhad dat ik wel degelijk kwam voor een "gewoon" museumbezoek, kon hij zijn verbazing en medelijden nauwelijks verbergen. Helemaal ten onrechte, want we hebben ons alle 5 geweldig geamuseerd!

Geen opmerkingen: